Телефонен номер

0885 726 108

Изпратете имейл

[email protected]

Свържете се с нас:

PR Media Group извършва анализ на начина, по който комуникационните стратегии и канали влияят на аудиторията. Ние оказваме помощ на своите клиенти, за да могат да оценят ефективността на своите комуникационни усилия, да разберат нуждите и предпочитанията на целевата аудитория и да вземат информирани решения за бъдещи комуникационни стратегии.

Анализ на аудиторията

Разбиране на характеристиките, интересите, предпочитанията и поведението на целевата аудитория, за да се гарантира, че комуникацията е персонализирана и ефективна.

Ефективност на съобщенията

Анализиране на данните по отношение на степента на усвояване на информацията, дали тя води до интеракция от страна на целевата аудитория и дали тя е в съответствие с целите на организацията.

Идентифициране на най-ефективните комуникационни канали

Оценка на комуникационните канали (напр. социални медии, имейли, уебсайтове, традиционни медии), за да се определи кои от тях са най-ефективни за достигане и ангажиране на аудиторията.

Анализ на настроенията

Анализ на нагласите на общественото мнение към бранд, организация или конкретен въпрос. Измерване на обществените или аудиторните настроения към бранд, организация или конкретен въпрос. Това може да включва анализ на реакции в социални медии, анкети или други платформи.

Оценка на въздействието

Измерване на резултатите от комуникационните усилия в контекста на промяна в поведението, осведомеността за марката, ангажираността на клиентите или други ключови показатели за изпълнение.

Идентифициране на нововъзникващи тенденции, проблеми и модели в комуникациите

Идентифициране на нововъзникващи тенденции, проблеми и модели в комуникациите, които могат да повлияят на бъдещите стратегии, като например промени в поведението на аудиторията или потреблението на медии.

PR Media Group